Popisky produktů jsou fajn, ale někdy prostě potřebujete mluvit s někým, kdo se v tom vážně vyzná. Proto se na nás můžete kdykoli obrátit, ať už s dotazem na produkty nebo objednávku. Zvedáme telefony, odepisujeme na e-maily a chatujeme s vámi, protože pro nás neexistuje žádná „malá“ otázka.
Telefon: Nemusíte se prokousávat množstvím čísel, máme pro všechno jedno jediné: +420 228 229 183. Zavolejte a naše chytrá ústředna vás rovnou spojí, ať už potřebujete radu z e-shopu, nebo rovnou z jedné z našich prodejen. Slibujeme, že u nás neuslyšíte věčné „obsazeno“ a telefon vám zvedne některý z našich odborníků.
E-mail: Raději píšete, ale nechcete čekat? Tak nám napište na info@autolaky-eshop.com. Na e-maily odpovídáme nejpozději během několika desítek minut. Jsme totiž posedlí tím mít „čistý stůl“, takže žádný dotaz poslaný v pracovní době nenecháme bez odpovědi až na druhý den. A ty poslané mimo pracovní dobu řešíme hnedle poté, co ráno usedneme k počítači.
Online chat: Potřebujete okamžitou odpověď? Otevřete chat vpravo dole a zeptejte se. Jsme tam pro vás.
Prodejny: Nebo se stavte v některé z našich prodejen v Dolním Branném, Praze, Liberci nebo Ústí nad Labem.
Všechny vaše dotazy a konverzace shromažďujeme na jednom místě. To znamená, že pokud jste s námi už jednou mluvili – třeba přes chat – a teď nám píšete e-mail, okamžitě vidíme celou historii a můžeme navázat přesně tam, kde jsme skončili. Nemusíte nic zdlouhavě vysvětlovat. Vidíme i vaše předešlé objednávky, takže jejich číslo nemusíte zbytečně hledat. Stačí ke komunikaci s námi používat stále stejné kontakty (email, telefonní číslo).